دانلود سنتر
به وبلاگ خودتون خوش اومدين.
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : سینا

بازی اندروید The Room یکی از بهترین بازی های سیستم عامل IOS می باشد که اکنون برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای محیط فوق العاده ترسناک و رمز آلود می باشد که شما را با چالش های مختلف روبرو می کند. شما در خانه ای هستید که یک اتاق مرموز در آن وجود دارد که اتفاقات عجیبی در آن رخ می دهد. این اتاق ظاهرا نمیخواد شما در خانه امنیت داشته باشید. زمانی که شما وارد اتاق می شوید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد باید به اتاق اعتماد کنید و سرنوشت خود را به دستان او بسپارید. در این راه اتفاقات عجیبی رخ خواهد داد. جهت دانلود این بازی اندروید زیبا و مشاهده تصاویر بیشتر محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

The-Room-v1.03



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 18:7 ::  نويسنده : سینا
اين نرم افزار مي تواند در نقش يک پزشک عمومي همراه، شما را از وضع سلامتيتان آگاه کند.

به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهید بود ضربان قلب خود را اندازه گیری نمایید. برای این کار کافیست انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار دهید و سپس منتظر تثبیت ضربان قلب خود بمانید .لازم به ذکر است این برنامه موفق به کسب جایزه سلامت سال ۲۰۱۱ گردیده است و در گوشی های آندروید نسخه ۱٫۶ قابل اجراست.
 

براي دانلود اين نرم افزار اينجا کليک کنيد.



چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 18:6 ::  نويسنده : سینا

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار چت Bluetooth Chat که دارای فرمت جاوا است این قابلیت را به گوشی شما می دهد تا با بلوتوث خود به صورت ساده با سایر تلفن های همراه دیگر پیام بفرستید./ط

این نرم افزار بر روی گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید و سیمبین هستند هم اجرا می شود برای کسب اطلاع از چگونگی استفاده از نرم افزار های جاوا اینجا را کلیک کنید.



 برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.



چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 18:2 ::  نويسنده : سینا
نرم افزار UNFIED REMOTE یکی از قدرتمندترین برنامه های عرضه شده مخصوص اندروید است که می تواند موبایل و تبلت را به ریموت کنترل پی سی تبدیل کند.
اگر شما هم جز افرادی هستید که همواره تمایل به استفاده از کنترل برای گجت های موجود در خانه ی خود دارید، این نرم افزار می تواند موبایل شما را به یک کنترل حرفه ای برای رایانه خانگیتان تبدیل کند.


-معرفی نرم افزار:

نرم افزار Unfied Remote یکی از قدرتمندترین برنامه های عرضه شده مخصوص اندروید است که می تواند موبایل و تبلت شما را به ریموت کنترل رایانه شخصیتان تبدیل کند.این نرم افزار به سادگی توسط بلوتوث یا وای فای به پی سی متصل می شود و موس و کیبوردی مجازی را ارائه می کند که با این دو می توانید کامپیوتر را به صورت عادی از راه دور کنترل کنید.




-قابلیت های نرم افزار:
نرم افزار دارای چندین ریموت انتخابی می باشد، به طوری که می توانید کنترل های مورد نظر خود را برای نرم افزارهای مختلف انتخاب و استفاده کنید. می توانید مدیا پلیر ویندوز خود را کنترل کنید، با مرورگر دلخواه خود وبگردی کنید، فایل و پوشه ها را مدیریت کرده و  و بسیار کارهای دیگر…



ادامه مطلب ...


- ویژگی های نرم افزار:
در این نرم افزار می توانید پس از شنیدن آهنگ به صورت آنلاین، آن را به عنوان آهنگ پیشواز شماره همراه خود انتخاب کرده یا به لیست علاقه مندیهای خود اضافه نمایید.
تعداد بیشماری موسیقی در قالب عناوینی مانند ورزشی، جاز، پاپ، موسیقی فیلم، مذهبی، کلاسیک، سنتی، محلی، مداحی در نرم افزار نوا دسته بندی شده اند و شما می توانید بر اساس نام آهنگ یا خواننده آنها را جستجو کنید.
این نرم افزار هم اکنون آهنگهای پیشواز اپراتور ایرانسل را پوشش داده و به صورت خودکار به روز رسانی می گردد.
- نصب و دانلود نرم افزار:
گقتنی است که نرم افزار نوا بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید قابل نصب و اجراست.

- معرفي نرم افزار:
AKINATOR  نام نرم افزاري است که به ما اين امکان را مي دهد تا به ذهن خواني از طريق تلفن همراهتان بپردازيد.اين کار به عهده شخصيتي است  که در اين نرم افزار با پرسيدن چند سوال مي تواند به راحتي ذهن شما و چيزهايي که به آن فکر ميکنيد را بخواند.

 



شما ميتوانيد با نصب و دانلود اين نرم افزار اقدام به فکر خواني کرده و لحظات جالب و به ياد ماندني را براي خود و دوستانتان بيافرينيد.

- نصب و دانلود نرم افزار:

اين نرم افزار براي گوشي هاي اندرويد طراحي شده است.



ادامه مطلب ...


برای استفاده از این نرم افزار کافیست تا یکی از 17 انیمیشن پیش فرض موجود در برنامه را انتخاب کرده، دوربین موبایل را به سمت دهان خود بگیرید و صحبت کنید، داد بزنيد يا حتي آواز بخوانيد.
نرم افزار بر اساس پیش فرضی که انتخاب کرده اید صدای شما را تغییر داده و فک و دهان شما را به شکل یک انیمیشن جالب و خنده دار در می آورد.
گفتني است که نرم افزار Funny Mouth بر روي گوشي و تبلت هاي داراي سيستم عامل آندرويد 1.6 و بالاتر اجرا مي شود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : سینا


نرم‌افزار فوق را با قابلیت نصب در نسخه‌های 32 و 64 بیت ویندوز  7 می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:

همچنین فایل زبان فارسی این نرم‌افزار را نیز می‌توانید از لینک زیر دانلود و به روش زیر نسبت به فارسی‌سازی نرم‌افزار اقدام کنید:

1ـ پس از دانلود و استخراج فایل زبان، 2 فایل متنی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

2 ـ فایل‌های استخراج شده در مرحله یک را در کنار فایل نصب نرم‌افزار (فایل دانلود شده از سایت) قرار دهید.

3 ـ با 2 بار کلیک روی فایل نصب، عملیات نصب را آغاز و در پنجره خوش‌آمدگویی، زبان فارسی را انتخاب کنید.

4 ـ عملیات نصب را ادامه دهید.

5 ـ در پایان نیز هر زمان که مایل بودید، می‌توانید با کلیک روی آیکون نرم‌افزار از نوار وظیفه در کنار ساعت ویندوز، زبان دلخواه خود را تغییر دهید.

..............



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 16:44 ::  نويسنده : سینا

  نرم افزاری حرفه ای جهت کپی آسان دی وی دی می باشد. یکی از معدود نرم افزار هائی می باشد که به سادگی و اسانی با استفاده از ان میتوانید دی وی دی های خود را کپی و رایت نمائید. این نرم افزار که توسط شرکت Innovations تولید و انتشار یافته است دارای جدید ترین تکنولوژی CPRx™ می باشد. این تکنولوژی جهت کپی موفقیت امیز از اخرین نسل های دی وی دی می باشد که دی وی دی هارا در بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان کپی می نماید. این نرم افزار به هنگام کپی یک نسخه پشتیبان نیز از ان تهیه می نماید تا درصورت به وجود امدم مشکلی نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان فشرده سازی و انتخاب فایل های موردل دلخواه برای کپی اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از download0098 دریافت نمائید.

1CLICK-DVD-Copy-Pro4



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب