دانلود سنتر
به وبلاگ خودتون خوش اومدين.
جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 20:48 ::  نويسنده : سینا

 


رئال مادريد ارزشمندترين باشگاه جهان شد

باشگاه رئال مادريد به چند سال سلطه منچستريونايتد پايان داد و طبق آخرين برآورد مجله فوربس ارزشمند ترين باشگاه فوتبال جهان شناخته شد.

به گزارش رويترز و به نقل از ايرنا، ارزش باشگاه رئال مادريد ، قهرمان 9 دوره ليگ قهرمانان اروپا که هزاران عضو دارد با 76 درصد افزايش نسبت به سال گذشته به 3.3 ميليارد دلار رسيده است.

منچستريونايتد که رکورد 19 قهرماني در ليگ برتر را در کارنامه دارد و خانواده آمريکايي گليزر آن را اداره مي کند 42 درصد افزايش يافته و به 3.2 ميليارد درال رسيده است ؛ با اين حال براي نخستين بار از سال 2004 که فوربس برآورد هاي مالي فوتبال را آنجام مي دهد به رده دوم تنزل کرده است.

طبق اين برآورد، بارسلونا رقيب اسپانيايي رئال 2.6 ميليارد دلار، آرسنال از انگليس 1.33 ميليارد دلار و بايرن مونيخ از آلمان 1.31 ميليارد دلار ارزش دارند و در رده هاي سوم تا پنجم هستند.

بيست باشگاه برتر فوتبال جهان در مجموع 968 ميليون دلار ارزش دارند که نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد نشان مي دهد.

معيار ارزيابي فوربس براي تعيين ارزش هر باشگاه فوتبال  تبديل پيروزي ها در ميدان فوتبال به دلار و حساب بانکي است و طبق اين محاسبات  هيچ تيمي بهتر از رئال مادريد عمل نکرده است.

فوربس درباره تغيير صدرنشين اين جدول نوشته: اين نشانه تنزل و افت شياطين سرخ نيست بلکه به دليل بزرگتر شدن و رشد کردن رئال مادريد و افزايش سود آوري آن نسبت به منچستريونايتد است.

به نظر مي رسد قرارداد 160 ميليون پوندي منچستريونايتد با يک شرکت براي حمايت مالي از زمين تمرين آنها هم نتوانسته به جايگاه آنها در اين جدول کمک چنداني کند.

فوربس گفته موفقيت رئال مادريد تا حدي زيادي مرهون جذب بازيکنان شاخص جهاني است.

حاميان مالي ثروتمند، پشتوانه تاريخي 9 جام قهرماني اروپا و 23 جام قهرماني در اسپانيا و حضور ستارگاني چون رائول ، ديويد بکام، رونالدو، ليما، کريستيانو رونالدو در مجموع به افزايش 62 درصد سود اين باشگاه طي سه سال کمک کرده است.

فوربس اعلام کرده دلايل متعددي وجود دارد که رئال مادريد تا سالها ارزشمندترين باشگاه فوتبال جهان باشد؛ از جمله قراردادي که با شرکت هواپيمايي امارات در دوبي به ارزش 39 ميليون دلار در سال بسته است.

فوربس درباره بارسلونا ، موفق ترين باشگاه اروپايي در سال هاي اخير هم نوشته است: ارزش اين باشگاه طي سال گذشته دو برابر شد و به 2.6 ميليارد دلار رسيد که بيشترين افزايش را در ميان 20 تيم مطرح جهان نشان مي دهد. سود سهام بارسلونا طي سه فصل گذشته 19 درصد رشد داشته به 613 ميليون دلار رسيده است.

اين باشگاه با در اختيار داشتن بازيکني شاخص مانند ليونل مسي در آستانه يک قهرماني ديگر در رقابت هاي لاليگا است. بارسلونا همچنين در سالهاي 2006 ، 2009 و 2011 قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شد.

بارسلونا قراردادي 38 ميليون دلاري با نايک بسته و براي نخستين بار نام  هواپيمايي قطر روي پيراهن هاي اين تيم نقش بسته است. ارزش قرارداد با اين شرکت هم 45 ميليون دلار در سال است.

 



30 فروردين 1392برچسب:, :: 20:42 ::  نويسنده :

 


واکنش بارسلونا به خبر مصدوميت مجدد مسي

باشگاه بارسلونا خبر مصدوميت مجدد مسي را رد و اعلام کرد که او در شرايط خوبي به سر مي برد.

 بارسلونا در دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با تساوي يک بر يک در نوکمپ متوقف شد اما با توجه به گل زده بيشتر در خانه حريف به نيمه نهايي صعود کرد.

در اين ديدار ليونل مسي که از ناحيه پا درد مي کشيد در ترکيب اصلي تيمش قرار نگرفت اما در نيمه دوم در حالي که آبي- اناريها با يک گل عقب بودند به زمين بازي رفت تا با وجود مصدوميت پايه گذار گل تيمش باشد.

پس از اين ديدار روزنامه اسپورت ايالت کاتالونيا از تشديد آسيب ديدگي مسي پس از حضور در ديدار برابر پاري سن ژرمن خبر داد و اعلام کرد که اين مهاجم آرژانتيني به احتمال زياد چند هفته اي را دور از ميادين سپري خواهد کرد اما باشگاه بارسلونا در سايت رسمي خود نوشت که آسيب ديدگي مسي وخيم تر نشده است.

در خبر باشگاه بارسلونا آمده است: پس از ديدار برابر پاري سن ژرمن معاينه بر روي پاي مسي انجام شد و نتايج نشان مي دهد که مصدوميت او شدت نيافته است. او تمرينات آمادگي خود را انجام خواهد داد و وضعيتش در روزهاي آينده مشخص خواهد شد.

 



30 فروردين 1392برچسب:, :: 20:37 ::  نويسنده :

 

به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، باشگاه بارسلونا با نظر تيتو ويلانووا سرمربي اين تيم در صدد تغيير در ترکيب تيم در فصل 14 - 2013 است تا اين تيم بتواند فلسفه فوتبال کلاسيک کاتالاني را به مانند گذشته به خوبي اجرا کند.

روزنامه اسپورت چاپ کاتالان نوشت در راس تغيير در ترکيب تيم مي تواند به عزم جدي براي خريد نيمار ستاره برزيلي تيم سانتوس و تغييرات در درون دروازه و قلب خط دفاعي اشاره کرد.

از جمله بازيکناني که در تابستان نيوکمپ را ترک خواهند کرد از قبل جدايي ويکتور والدز دروازه بان اول تيم مسجل شده است اما به نظر مي رسد اريک آبيدال مدافع کهنه کار فرانسوي که پس از يک سال دوري به علت پيوند کبد به تازگي به ترکيب بارسا بازگشته نيز از اين تيم جدا شود.قرارداد کنوني آبيدال تا تابستان اعتبار دارد.

نام آلکس سانچس مهاجم شيليايي ، آلکس سونگ هافبک کامروني و خوناتان دوس سانتوس مکزيکي نيز در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

البته هنوز وضعيت ادامه حضور داويد ويا مهاجم ملي پوش اسپانيايي نامشخص است.کادرفني تصميم گرفته تا دني آلوز و آدريانو کوريا دو مدافع برزيلي ، کريستين تيو ، مونتويا و بارترا بازيکنان جوانتر و خاوير ماسکرانو هافبک آرژانتيني را حفظ کند.

در ترکيب اصلي بارسا در فصل آينده ليونل مسي ، پدرو رودريگس ، سسک فابرگاس ، سرخيو بوسکتس ، خرارد پيکه ، آندرس ايني يستا و خوردي آلبا با توجه به تمديد قرارداد خود جاي خواهند داشت.همچنين کارلوس پويول و ژاوي نيز تصميم گرفته اند تا زمان بازنشستگي در بارسا بمانند.


چهره بارسا در فصل آينده تغيير مي کند

 



30 فروردين 1392برچسب:, :: 20:34 ::  نويسنده :

 


رکوردهاي کريس رونالدو در اين فصل

جاه طلبي‌هاي کريستيانو رونالدو موجب شده تا او در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا رکورد شکني کند.

2 گلي که او در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در استانبول برابر گالاتاسراي زد، گل‌هاي زده او در ليگ قهرمانان سال جاري را به 11 رساند. تعداد گل‌هاي او در اين تورنمنت 50 گل در 96 ديدار است. ميانگين گلزني ستاره پرتغالي 0.52 در هر ديدار است. البته او نتوانسته رکورد آلفردو دي استفانو را بشکند زيرا مرد آرژانتيني 49 گل در 58 بازي براي رئال زده که اين موضوع ميانگين گل‌هاي زده وي را به 0.84 مي‌رساند. کريس رونالدو اکنون ششمين گلزن برتر ليگ قهرمانان اروپا در تمام ادوار است.

در حالي که رئال مادريد به دنبال فتح دهمين عنوان قهرماني خود در اروپا است، رونالدو هم به دنبال دست يافتن به رکورد 14 گل زده در ليگ قهرمانان اروپا در يک فصل است. رکوردي که پيش از اين توسط 3 بازيکن ديگر به ثبت رسيده است. خوزه آلتافيني (ميلان - 63-1962)، رود فن نيستلروي (منچستريونايتد - 03-2002) و ليونل مسي (بارسلونا - 12-2011).

آلتافيني اين 14 گل را در 9 مسابقه وارد دروازه حريفان کرده در حالي که نيستلروي و مسي در 11 ديدار اين کار را انجام داده‌اند. رونالدو 11 گل در 10 مسابقه زده که اميدوار است بتواند رکورد بازيکنان قبلي را بشکند. اگر رئال مادريد به فينال برسد، رونالدو 3 ديدار فرصت دارد تا بتواند اين رکورد را بشکند.

رونالدو فصل پيش در ليگ قهرمانان 10 گل زده بود که امسال آن را به 11 رسانده است. از اين نظر او رکورد خود را شکسته و با رکورد رائول گونزالس مساوي کرده است. البته او در 191 ديداري که براي رئال مادريد انجام داده توانسته 194 گل وارد دروازه حريفان کند که از اين نظر در تاريخ رئال مادريد کاري يگانه انجام داده است زيرا ميانگين گلزني او در هر ديدار بيش از يک گل است.

 



 


تفاوت بارسا و بايرن را مسي رقم مي‌زند

کاپيتان هلندي هامبورگ معتقد است تفاوت ميان تيم‌هاي بارسلونا و بايرن مونيخ را ليونل مسي رقم مي‌زند.

رافائل فان‌ در فارت در مصاحبه‌اي اعلام کرد که بايرن‌مونيخ هيچ شانسي مقابل بارسلونا در مرحله نيمه‌ نهايي ليگ قهرمانان اروپا ندارد.

وي اظهار داشت: يک بازيکن، بارسلونا و بايرن‌مونيخ را از هم جدا مي‌کند و آن هم مسي است.

فان‌درفارت که در 2 فصل (2008 تا 2010) در رئال مادريد بازي کرده و با بارسلونا آشنا است.

وي ادامه داد: وقتي بايرن در نيمه‌نهايي با بارسلونا ديدار کند، تنها 30 درصد مالکيت توپ را در اختيار خواهد داشت. بارسلونا سيستم باورنکردني‌اي دارد. آنها هميشه توپ را در دست دارند. بايرن هيچ شانسي ندارد.

هافبک هلندي هامبورگ خاطرنشان کرد: حضور 2 تيم آلماني در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان نشان مي‌دهد که بوندس‌ليگا در اين فصل به درجه بالايي رسيده و در حال حاضر هيجان‌انگيزترين ليگ دنيا است.

 



چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : سینا

سلام....امروز واستون آموزش تبدیل نخ به سکه رو گذاشتم.

 

 

دانلود در ادامه مطلب :

 

حجم : 8 مگابایت



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : سینا

سلام. امروز براتون یه آموزش غیب کردن سکه گذاشتم که

    سطحش حرفه ایه. امیدوارم لذت ببرید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب :

حجم : 6 مگ

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : سینا

 

سلام. امروز یه آموزش دیگه گذاشتم.

( تبدیل لیوان نسکافه به لیوان سکه )

                       دانلود در ادامه مطلب

 

در مورد این مطلب نظر بدید   ( لطفا برای بهتر شدن وبلاگ در نظر سنجی شرکت کنید)



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : سینا

( لطفا در نظر سنجی شرکت کنید )

 

 

دانلود در ادامه مطلب :

حجم : 14 مگابایت

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : سینا

 

با سلامی دوباره......  اینبار یه آموزش خیلی جالب با عنوان گیوتین انگشت رو واستون میزارم. حتما دانلود کنید

 


دانلود در ادامه مطلب :

 

حجم : 20 مگ

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب